Warszawska Syrenka zniknęła z Bulwarów Wiślanych. Wzięła wolne w bardzo słusznej sprawie
Syrenka na Bulwarach Warszawskich wzięła wolne. Ale miała ku temu ważny powód – badanie USG piersi. To część kampanii reklamowej, gdzie w rolę Syrenki wciela się Aleksandra Hamkało i przekonuje, że każda z nas zasługuje na jeden dzień wolnego, by zadbać o swoje zdrowie. Tym bardziej w październiku – Miesiącu Świadomości Raka Piersi.
Syrenka wzięła wolne!
20 października warszawska Syrenka zniknęła z Bulwarów Warszawskich. Zeskoczyła z cokołu, by zbadać swoje piersi. I zachęca do tego wszystkie kobiety! USG jest bowiem podstawowym badaniem w profilaktyce nowotworów piersi.
W krótkim klipie promującym „Dzień na U” w rolę Syrenki wcieliła się Aleksandra Hamkało. „Wszystkie potrzebujemy dnia wolnego, żeby potwierdzić, że nasze piersi są zdrowe. A kiedy jest twój dzień na U?” – pyta aktorka w nagraniu.
Syrenka w drodze do gabinetu lekarskiego spotyka też inne gwiazdy: Borysa Szyca, Jessikę Mercedes, Kubę Karasia i Darię Zawiałow.
Znajdź czas na badania profilaktyczne
Celem kampanii jest przypomnienie, by każda kobieta znalazła czas dla siebie. Bo to właśnie jego brak jest najczęstszą wymówką, dla której odkładamy badania. A czasami wystarczy jedna godzina, by udać się na USG piersi.
Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy dał wolne na wykonanie badań profilaktycznych wszystkim pracowniczkom i pracownikom urzędu w godzinach pracy. Inne firmy, które włączyły się w akcję, to: Bridgestone, DHL Express Poland, Grupa ANG, ILABO, Infemini Medi Home. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę to również nieodłączny element pracy w Avon.
„Jeśli masz poniżej 40 lat lub piersi o budowie gruczołowej, umów się na USG piersi. Metoda jest nieinwazyjna, bezbolesna i całkowicie bezpieczna (można ją stosować również u kobiet w ciąży i karmiących).
Jeśli masz ponad 40 lat lub piersi, w budowie których przeważa tkanka tłuszczowa, zrób mammografię (konieczne jest skierowanie od lekarza specjalisty).
To najlepsze sposoby, by potwierdzić zdrowie swoich piersi!” – czytamy na stronie kampanii „Dzień na U”.
„Dzień na U”
Kampania Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi – Dzień na U – ruszyła w październiku 2019 roku. „Od 3 lat zachęcamy w niej Polki, by znalazły w roku jeden dzień na badania profilaktyczne i potwierdziły zdrowie swoich piersi” – czytamy na stronie.
Zobacz także
„Jakby lekarz chciał mi powiedzieć, że jestem za młoda na raka”. Ania Domiańczyk o życiu z rakiem
„Jestem wdzięczna za raka” – mówi Agnieszka Ford, współpomysłodawczyni akcji „PomacajSię”
„Jeżeli pacjentka bardzo chce żyć, to i medycyna jest bezsilna” – krakowskie Amazonki dzielą się swoimi doświadczeniami z rakiem piersi
Polecamy
Olivia Munn pokazała blizny po mastektomii: „To dowód na to, jak ciężko walczyłam”
Matka i córka poddały się profilaktycznej podwójnej mastektomii po tym, jak ich dziadek zmarł na raka piersi
Stworzyła spot, w którym ponad 70 kobiet przekonuje do samobadania. „To dla mnie osobisty temat, moja mama zmarła na raka piersi”
„Nie myślałem, że życie zgotuje mi taki scenariusz”. Tomasz Jakubiak zwrócił się do fanów z prośbą o pomoc
się ten artykuł?