Joanna Griffiths pokazuje w kampanii reklamowej piękno kobiecego ciała po 50-tce. Musisz to zobaczyć!
„Bielizna dla kobiet w każdym wieku. Bo powinnaś czuć się wyjątkowo” – tak brzmi hasło nowej kampanii marki Knix stworzonej przez Joannę Griffiths. Promuje ją filmem pokazującym kobiety po 50-tce, które z dumą prezentują swoje ciało. Bo po prostu je kochają – bez względu na to, ile ma lat!
Joanna Griffiths – kim jest?
Joanna Griffiths to założycielka kanadyjskiej marki Knix, która zajmuje się produkcją bielizny. Na Instagramie firma zaznacza, że jej misją jest to, żeby inspirować kobiety w każdym wieku do życia bez poczucia, że za wszystko muszą przepraszać. W swoich kampaniach pokazuje, że bielizna dobrej jakości nie jest zarezerwowana tylko dla kobiet o idealnej figurze, promowanej przez media i reklamy innych marek. Podkreśla, że należy się każdej z nas – bez względu na to, ile ma lat, jaką ma sylwetkę i jak wygląda jej ciało.
Kampania reklamowa Knix
W najnowszym klipie reklamowym marki wystąpiły kobiety w wieku od 50 do 81 lat, które prezentują piękno swojego ciała. Bohaterki kampanii mają różne kolory skóry, fryzury, wzrost i figurę. Łączy je jeden wspólny mianownik: udowadniają, że pomimo wieku są dumne ze swoich ciał i je kochają.
„Wreszcie mogę podzielić się tym, nad czym pracowaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Potrzebowałam takiego przekazu i wydaje mi się, że świat też go potrzebował. Jestem niesamowicie dumna z Knix oraz z naszej nieustraszonej reżyserki Soleil Denault i producentki Kari Hollend, a także z 13 kobiet, które możemy oglądać w filmie: Mitzy, Geety, Lori Ann, Elizabeth, Breny, Amelii, Wendy, Rasny, Very, Lorraine, Kathryn, Christine i Colleen – kocham was wszystkie!” – pisze na Instagramie właścicielka marki Knix, Joanna Griffiths.
W swoim poście dziękuje kobietom, które wzięły udział w nagraniach za inspirację zarówno dla niej, jak i dla kobiet na całym świecie.
RozwińTo nie pierwsza taka kampania
To kolejna kampania reklamowa Knix promująca piękno kobiecego ciała, które wymaga się kanonom narzuconych przez społeczeństwo. W 2019 r. Joanna Griffiths została mamą i już po paru godzinach od porodu czuła presję, że musi jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży. W ten sposób powstał pomysł na akcję „Life After Birth” („Życie po narodzinach”). Griffiths zaprosiła do niej 250 kobiet. Każda z nich pokazała, jak wygląda jej życie po porodzie. Bez filtrów.
Przy okazji kampanii klientki marki bieliźniarskiej odpowiedziały również na kilka pytań związanych z porodem. Co się okazało? Aż 90 proc. z nich usłyszało negatywne komentarze na temat wyglądu po ciąży. 76 proc. czuło natomiast silną presję, by jak najszybciej schudnąć i by powrócić do wcześniejszej wagi. Kampania miała uświadomić, przez co przechodzą kobiety po porodzie oraz pokazać, jak naprawdę wyglądają wtedy ich ciała. A to wszystko po to, żeby przestały odczuwać presję, żeby natychmiast zacząć pracować nad swoim wyglądem.
Trzymamy kciuki za to, żeby takich kampanii, jak te, które robi Griffiths, było jak najwięcej. Pokochajmy swoje ciało bez względu na to, jak wygląda, ile mamy lat i co mówią inni!
RozwińPolecamy
Jola Lewicka: dzięki bieliźnie dla relacji czujemy nasze ciało i mamy szansę na piękną relację z ukochanym [WIDEO]
Jola Lewicka: Mamy rewolucje w świecie bielizny! Dekoruje nasze ciało, jest jak biżuteria [WIDEO]
Kim Kardashian w ogniu krytyki za wyszczuplającą bieliznę dla… ciężarnych
Jak często prać stanik? Robimy to zbyt rzadko
się ten artykuł?